„Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników projektu pn. „Atlantyda Pogranicza – transgraniczny szlak kulturowy” - 31 października - 6 listopada 2013

Przedmiotem zamówienia jest zakwaterowanie i wyżywienie uczestników projektu p.t. „Atlantyda Pogranicza – transgraniczny szlak kulturowy” realizowanym przez Fundację Pogranicze  w ramach programu współpracy transgranicznej pomiędzy Litwą, Polską a Rosją finansowanego ze środków Unii Europejskiej (...)

  1. Zamawiający.

Fundacja Pogranicze 16-500 Sejny Krasnogruda 14

Telefon/Faks +48 87 565 03 69

www.pogranicze.sejny.pl

  1. Tryb udzielenia zamówienia.

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.

  1. Opis przedmiotu zamówienia i termin wykonania.

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakwaterowanie i wyżywienie uczestników projektu p.t. „Atlantyda Pogranicza – transgraniczny szlak kulturowy”  realizowanym przez Fundację Pogranicze  w ramach programu współpracy transgranicznej pomiędzy Litwą, Polską a Rosją finansowanego ze środków Unii Europejskiej.

  2. Zakwaterowanie i wyżywienie dotyczy 50 osób.

  1. Zakwaterowanie w okresie od 31 października 2013r. (od kolacji) do dnia 6 listopada 2013r. (po śniadaniu).

  2. Zakwaterowanie wszystkich osób w jednym hotelu, w następujących pokojach: dwa pokoje jednoosobowe, siedem pokojów dwuosobowych, dwa pokoje trzyosobowe, siedem pokojów czteroosobowych.

  3. Hotel musi posiadać salę konferencyjną do prowadzenia zajęć z grupami osób.

  4. W dniu 2 listopada 2013r. transport autokarowy na cały dzień dla 50 osób.

  1. Wyżywienie w dniach 1 – 5 listopada – trzy posiłki dziennie, w dniu 31 października kolacja a w dniu 6 listopada śniadanie. Hotel musi być położony jak najbliżej Muzeum Regionalnego w Kiejdanach (adres muzeum: Didžioji st 19, Kėdainiai, LT-57255).

Wspólny Słownik Zamówień: CPV -55270000-3

Dokładna ilość posiłków potrzebna na każdy dzień umawiana będzie codziennie ustnie lub telefonicznie przez Zamawiającego. Ogólna ilość zamówienia może się zmienić, w zależności od ilości uczestników każdego dnia.

  1. Termin wykonania zamówienia.

Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: od 31.10.2013r. -06.11.2013r.

  1. Warunki udziału w postępowaniu.

  1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907),.

  2. Wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty:

  1. Oświadczenie wynikające z art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 ustawy – załącznik nr 2.

  2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu okoliczności o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy – załącznik nr 3.

  1. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami.

  1. Wyjaśnienia dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych (art. 38).

  2. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

  3. Wybrany sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji nie może ograniczać konkurencji; zawsze dopuszczalna jest forma pisemna, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie.

  4. Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami: Ksenija Konopek – koordynator projektu, tel. (87) 565 03 69, e-mail: ksenija@pogranicze.sejny.pl



    UWAGA: Więcej szczegółów zamówienia w  załącznikach do pobrania poniżej